20 april, 2024

Loading Events

« All Events

• This event has passed.

Klubbträff: Teknik och Programvara (Sista inlämningsdag för vårat klubbmästerskap!)

4 april, 2017 kl 19:00 - 21:00

P.g.a av upptagna lokaler kommer klubbträffen bli på Magasinsgränd 3 den här gången, i Håkans trafikskolas lokaler.  Hoppas alla hittar dit.

Lite av temat för kvällen blir teknik och programvara. Att vi pratar om vad vi använder för saker i vårat fotograferande. Alla använder vi oss av lite olika program och arbetsflöden när vi tar bilder och det vore roligt att höra tips och ta del av vad alla använder.

Dags för klubbens årliga klubbmästerskap. Det är två klasser som gäller; Enskild bild och kollektion.

Gemensamt gäller att bidrag skickas in till tavling@skellefteafotoklubb.se

Vinnare utses av en jury.

• Enskild bild
    • Varje person deltar med max 4 bilder
    • Bildfilerna ska ha formatet jpg, med längsta sida max 2000 pixlar och storleken ska vara max 1500 kB
    • Bildfilernas filnamn ska vara: Efternamn_Förnamn_Bildtitel.jpg.  Exempel: Håkansson_Mikael_Solnedgång.jpg