Förlängd inlämning: Bidrag till Årsboken

Inlämningsperioden har förlängts till lördagen 15:e juni kl 24, så de som inte redan skickat in bidrag har alltså fortfarande chansen!

Välkommen med dina bildbidrag till RSF Årsbok 2019/2020 senast lördagen den 15 juni. Nytt för i år är planerna på ett samarbete med Fotografiska och en utställning med bilder ur Årsboken i samband med boksläpp, mer om detta lite längre fram.

Läs mer om hur du lämnar in bilder här.

Observera att i år kan du inte skicka in bilder per e-post, utan bilderna måste laddas upp via hemsidan. För att göra detta behöver man ett användarkonto. Du som får detta mail har troligen redan ett sådant sedan tidigare. De som saknar konto behöver skapa ett via en klubbspecifik länk som man får av sin klubb. Om du är registrerad som ordförande, sekreterare eller tävlingsledare för din klubb, så kan du få tag på denna länk att sprida vidare till dina klubbmedlemmar genom att logga in på hemsidan och välja “Hantera användarkonton för din klubb”.

Vi ser fram emot dina bildbidrag!

Om något är oklart, tveka inte att kontakta oss.

Med vänliga hälsningar

Riksförbundet Svensk Fotografi

Detta mail har skickats till klubbarnas kontaktadresser, samt alla medlemmar som i sitt användarkonto kryssat i att de vill ha information från oss. Men sprid gärna mailet vidare till alla era medlemmar, eller uppmana dem att skapa konto på vår hemsida för att få utskick direkt till sin e-post.