RSF: Exponera nr 3 / 2020 – med viktig information om Riksfototräffen

Exponera! Nyhetsbrev från Riksförbundet Svensk Fotografi

Fotovänner,

Coronaviruset ställer till stora problem på många skilda plan. Det innebär bl a att Riksfototräffen i Avesta tyvärr måste ställas in. Redovisning av Riksfotoutställningen, med resultatlistor och bildprogram, kommer att ske på RSFs hemsida. Riksfotostämman kommer att hållas på någon form av digital plattform, och vi återkommer med ytterligare info.
Motion till stämman finner ni här. Övriga handlingar inför stämman kommer att skickas ut i god tid.

RSF inbjuder till foto-projekt i Corona-tider.
Tanken med projektet är att dels skildra vardagen i hela landet i dessa Corona-tider, dels engagera många av våra kanske karantän-sittande medlemmar. Välkommen med dina bilder!

Nordisk Fototräff 2020
Nordiska Förbundet för Fotografi – NFFF arrangerar en fototräff för nordiska fotografer i Jurmala/Riga i Lettland.

Påminnelse: Nordiskt Fotomästerskap 2020.
Det är fortfarande gott om tid att skicka in bilder. Nytt för i år är att man utöver individuellt även kan tävla för sin klubb.

CEWE

Medlemmar i RSF får bl a 20% rabatt på alla bildprodukter. Läs mer här.

Exponera! är vårt nyhetsbrev som skickas ca 10 ggr per år till de medlemmar som valt att prenumerera i sin medlemsprofil på hemsidan. Material i form av text och bild kan löpande skickas till redaktionen via epost till redaktion@svenskfotografi.org.