RSF: Exponera! Nr 10 / 2022

Exponera! Nyhetsbrev från Riksförbundet Svensk Fotografi

RSF samarbetar med Sveriges Fotodagar – en unik mötesplats för alla som älskar bild

Som medlem i någon av våra fotoklubbar eller direktmedlem får du köpa biljett till inspirerande föreläsningar för endast 145 kronor. Ordinarie pris är 395 kronor.

Under Fotodagarna – som anordnas av Kamera&Bild, Zoom fotoresor och CyberPhoto – pågår samtidigt mässa med många närvarande leverantörer i branschen. Här möter du några av de mest välkända fotograferna, får se den senaste fototekniken och ta del av mässerbjudanden. Mässan har fri entré.

Representanter från RSF och lokala fotoklubbar kommer finnas på plats i en egen monter på alla fyra Fotodagar.

För att få rabatten, använd koden FOTO250 när du bokar via länken nedan.

Se mer och boka din biljett på Sveriges Fotodagars hemsida.

Det nya medlemssystemet får nya funktioner
RSF:s nya medlemssystem, kommer i dagarna att få ett meddelande-system där exempelvis en klubb kan skicka nyhetsbrev till sina medlemmar. Om ni som klubb skulle vilja prova detta, och/eller administrera ert medlemsregister i systemet, skicka ett mail till info [at] svenskfotografi.org så berättar vi mer, samt ger access till dessa funktioner.

Du som enskild medlem som önskar testa medlemssystemet och är mottagare av detta nyhetsbrev, kan smidigt skapa ett konto här.

Utflyktstips: Ålems Foto- och Kameramuseum
Norr om Kalmar ligger detta museum skapat av ideellt arbetande personer i Ålems Hembygdsförening. Läs mer här.