Utställning på 360 Träningscenter

Hej alla fotovänner!

Fotoklubben har fått äran att ställa ut bilder på 360 Träningscenter vid Kanalgatan sedan en tid tillbaka. På grund av coronan, men även av andra anledningar, har det skjutits framåt sedan vi blev tillfrågade redan ifjol under våren, men nu ska det bli av 😊

Vi har redan nu fått in lite bilder med varierande motiv, men vill gärna ha in fler förslag eftersom det finns ganska många ytor att hänga fotografier på i deras lokaler. Kravet vi måste ställa är att man ska ha betalat sin medlemsavgift i år till fotoklubben.

Det räcker alltså tyvärr inte att man bara är med här på våran FB-sida, så ni som gärna vill vara med och ställa ut bilder får gärna gå med på riktigt. Ni är så välkomna!

Motivmässigt då? Vilken sorts bilder vill vi ha in?

Tänk energi, men det fungerar också med mera lugna bilder. Fundera över vilken sorts motiv ni själva skulle vilja se på väggarna i en träningslokal, där alla utövar t ex spinning och styrkelyft men även yoga (där kanske mera avslappnande bilder passar bättre)

Bilderna bör vara tillräckligt stora för att kunna skrivas ut minst i formatet 30×40 cm, gärna större, och fotoklubben kommer stå för kostnaden att både skriva ut och ordna ramar till de bilder som väljs ut.

Kom med förslag, skicka in till info@skellefteafotoklubb.se (detta gäller alltså BARA fullvärdiga medlemmar som betalat in medlemsavgiften, för i år)

Gå in på https://www.skellefteafotoklubb.se och länken ”Om klubben – Medlemskap” där finns information om hur du blir medlem.