RSF: Exponera! Nr 8 / 2022

Exponera! Nyhetsbrev från Riksförbundet Svensk Fotografi

FIAP 21th Nature Biennial – Välkommen med dina bilder!

Vi efterlyser bilder på temat Rocky coastline, som kan representera Sverige i denna biennial. Det som önskas är bilder med horisontell orientering. Observera att absolut följsamhet gäller avseende FIAPs definition av naturbild, vilket bland annat innebär att inga mänskliga artefakter får finnas i bilden.

Läs fullständig information här och ladda upp dina bilder under perioden 1 – 5 september.

Erbjudande från Fotografiska

RSF kan nu erbjuda våra medlemmar 200 kr i rabatt på ett års medlemskap i Fotografiska Familjen. I detta medlemskap ingår fri entré vid besök samt rabatter överallt i huset samt exklusiv möjlighet till förhandsbokning och kostnadsfri eller rabatterade biljetter till events. Bland kommande events nämnas Guidade visningar: Terry O’Neill | Stars och FUJIFILM Masterclass: Aida Chehrehgosha – Närbild av ett konstnärskap som båda är kostnadsfria för Fotografiska-medlemmar.

Du köper ditt medlemskap via länken:

Klicka här för mer information.